Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خر بودن

Sunday, 20 Tir 1400، 11:17 PM

معلم شیمی پیام داده که ساعت قبلی نمیتونم براتون کلاس بذارم و ساعت 3 تا 4.5 یک شنبه خوبه؟ گفتم من کلاس دارم از ساعت چهار خانم. 
چند تا ساعت دیگه پیشنهاد داد و بقیه کلاس داشتن و نمیشد. بعد من چی گفتم؟(((= گفتم خانم حالا تهش من کلاس رو ضبط میکنم و نیم ساعت آخرش رو بعدا میبینم. بذارید همون یک‌شنبه. آخه احمق، چرا بین این همه ادم باید تو اینو بگی؟ چرا؟ چرا اینو گفتی؟ کاش خفه شی. (((((((= نمیتونم یقه‌ی کسی رو بگیرم جز خودم. آه فاطمه ((: اصلا چی تو مغزت گذشت که اینو گفتی؟ بدون فکر چرا حرف میزنی؟ وای وای وای ز دست تو.

 

_ چند ساعت قبل تر هم یه گل دیگه کاشتم. جلسه‌ی آخر فیزیک رو نرفتم سر کلاس. به لعیا گفتم کلاس رو ضبط میکنی واسم؟ گفت باشه. 
حالا امروز قرار بود برم دم در خونه‌شون و فلش بدم بهش تا فیلم فیزیک و یه چیز دیگه رو بریزه توش واسم. رفتیم. فلش رو دادم بهش و خودم تو ماشین منتظر موندم. چند دقیقه بعد زنگ زد که فاطمه فلشت پره. چیکار کنم؟ گفتم اون پوشه ای که به اسم خودمه رو نگه دار و بقیه رو حذف کن. گفت باشه.
بعد یادم اومد که چقدررر چیزایی توش بوده که میخواستمشون. تمام فایلام رو قبل از اینکه لپتاب رو ببرن واسه تعمیر، ریخته بودم توش. بعد از اینکه فلشم رو پس گرفتم و اومدم خونه، حالم یه جوری بود. فلش رو زدم تو لپتاب و دیدم عه، همش هست که. *-* خوشحال شدم و سریع اومدم هر چی بود توش رو ریختم رو لپتاب. یکم بعد دیدم اون پوشه ای که به اسم خودم بوده نیستش. گااااد لعیا برعکس شنیده بود و زده بود اون پوشه رو حذف کرده بود و بقیه رو نگه داشته بود. آه نه ):. س. یه لینک داد که برم ریکاوری کنم و اینا. بی نتیجه بود. امیدمان به این است که لعیا کاری کنه و نتیجه بده. آه چرا شیفت دیلیت کردی؟ چرا؟((((:

 

- مرز های خر بودن رو امروز جابه جا کردم. چقدر بی فکر حرف میزنم. چقدر.

  • فاطمه م

نظرات  (۱)

  • پادکست طلوع بینهایت
  • پادکست طلوع بی‌نهایت را می‌توانید از طریق پلتفرم زیر گوش کنید
    👇


    https://enama.ir/Tolouebinahayat

    جهت کمک مالی به پادکست ما به لینک زیر مراجعه کنید 
    https://www.payping.ir/d/SeUA

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی