Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_5_

Wednesday, 26 Shahrivar 1399، 07:39 PM

اون روز یکی نوشته بود که گاها ده خط مینویسم و بعد پشیمون میشم و همه رو خط میزنم و متوجه میشم موضوع بی اهمیتی بوده که سرانجامش رسیده به خط زده شدن توسط خودکار.

و خب همینه.حس انزجار بهم دست میده وقتی چیزای قبلی این وبلاگ رو میخونم و میبینم 70 درصدشون اهمیتی چندانی نداشتن((: یکم دیگه حذفش میکنم.شاید. و خب دیگه دوست ندارم بلند بنویسم.دیگه مطمئنم برای کسی مثل من که فاقد قوه تشخیص برای اینه که هر حرفی رو کجا بزنه،حرف نزدن درباره خیلی چیزا بهتر و درست تره اصلنش.

_________________

من همه چی دارم ولی انگار هیچی ندارم:-" برعکس خیلیا. به قولی دارم همه چیز رو هدر میدم..یا "حرومش" میکنم.همینه((: چرا بلند نمیشی دختر؟

_________________

دل‌ش مثل یه جام شراب با پایه های باریکه. آدما رو مست میکنه.بعدش که لذت بردن،مست شدن، غافل میشن و "چیریک!" اون جام نازک  و باریک رو میشکونن.

اصلا بخاطر همینه که اگر اتفاقی افتاد و دلش شکست،نمیشه گفت بخاطر اون آدمای مسته.

من جزو کسایی ام که آدما با این عنوان که "شیرین و دوست داشتنی بود.ولی غافل از اینکه آخر راهش،زهر بود" ازم یاد میشه.پیش خیلیا. مهم هست یا نیست؟

 

_______________________________

× اینکه بدونی هر حرفی رو کجا بزنی خوبه. ولی نه مثل من که یه مدتیه تبدیل به حساسیت و دغدغه ی فکری شده و کم کم داره به مرحله ی خود ازاری میرسه. .----.

ولی شاید اینگونه ازم یاد بشه. چجوری اینقدر با قطعیت گفتم "خیلیا"؟. هر چند نمیشه منکر دیدن مثال عینی از خیلیاش شد.

  • فاطمه م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی