Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_9_

Thursday, 10 Mehr 1399، 05:23 AM

عقده م از ناتوانیِ حذف کردن افکار آزار دهنده و خاطرات گذشته و... رو، با حذف کردن و  به جون فایلا و اکانتا افتادن، خالی میکنم. و هی حذف میکنم و هی حذف میکنم و هی حذف میکنم.
تا کِی؟

___________________________________________________

خیلی یهویی متوجه این شدم که از اون حالت "نفسم میگیرد.که هوا هم اینجا زندانیستِ" مدتها قبلم، تا حد خوبی در اومدم.و خب این هم به اون چیزای نسبتا خوشحال کننده ی این مدت باید اضافه شه. چی بهتر از این؟

هزاران بار گفتم.ده هزاران بار گفتم.مجبورم از هر سوراخی،خوبی ها رو جمع کنم برای خودم.آه~.~

___________________________________________________

کاشکی بیاد بازم.

 

__________________________________________________

× همچنان همون جمله ی هر دردی هست از سر بی دردیه.  البته نه همش. تا حد زیادیش.

  • فاطمه م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی