Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_11_

Friday, 11 Mehr 1399، 12:36 PM

انگار سنگی رو انداختم توی چاهی که انتهاش برای من نادیدنی عه و این سنگ هی میره و هی میره و هی میره.ممکنه به اون آب ته چاه  برسه و همون طور که خواستم صدای "شِلِپ" ناشی از برخورد سنگ به آب رو بشنوم تا بفهمم آبی هست اونجا؟ یا اون سنگ وسط راه ممکنه به جایی گیر کنه و من به خیال اینکه پس آبی وجود نداشته، ناامید شم؟

خیلی برای کاری که دیروز کردم،تشبیه بالا،تشبیه بزرگی بود شاید.ولی خب الان سرم گرمه و با اینکه متوجه م چقدر این موضوع رو بزرگ کردم ،بازم به بزرگ پنداشتنش ادامه میدم.

چرا این قدر طلبکارم از همه؟چرا اینقدر طلبکارن از من؟آه~.~

__________________________________________________

× اون سطحی بینیه هست هنوزم. مثال تازه ای ندارم ازش. آه جدا از چی گفتم تو این زمان؟ ((((=

 

  • فاطمه م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی