Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_13_

Saturday, 12 Mehr 1399، 08:41 PM

امروز به تمام زمین و زمان نق زدم و خب 90 درصدش الکی بود باز.موقع رادیولوژی، اون آقاهه مثل وحشیا موهامو باز کرد از زیر شال و عصبی شدم.کوچه پر از چاله چوله بود و وقتی با ماشین از توش رد میشدیم این حس رو میداد که سوار گاری ایم و با قاطر حرکت میکنیم و من باز عصبی شدم. صبح،سایت مدرسه برام بالا نمیومد و من اعصابم گند خورد.موقع رد شدن از خیابون یهو از بلوار پریدم پایین و پامو گذاشتم تو خیابون و قلبم اومد تو دهنم و نزدیک بود سکته کنم.هی بهمون کار عملی میدن برای مدرسه و هی گند میزنن تو اعصابمون. نق زدن تو سرم و منم متقابلا هی نق زدم و اعصاب همه خط خطی شد.کلی کار دارم و نشستم خیره شدم به روبه رو و حتی نمیدونم به چی فکر میکنم.عجب عجب عجب

________________________________________________________________________________________

اینکه حد اقل حد اقل 70 درصد آدمای دور و برم با من مشکلی ندارن و اون چیزی که درباره ی من میگی رو نمیگن(ایراد شاید بگیرن ازم.ولی حکم کلی نمیدن!) نشون دهنده ی اینه که فقط مشکل از من نیست.مشکل از تو هم هست.
و همینطور اینکه خیلیا باهات نمیسازن هم،نشون دهنده ی این نیست که چون همه مردم بد شدن و اینا،بازم تو بی تقصیری و باز مشکل از بقیه ست.

حالا بازم هی دور خودت بگرد و هر چی که هست رو بندازه تقصیر ملت ((: کول!

 

________________________________________________________________________________________

تکلیفت با خودت مشخصه؟

____________________

× .---------. به اعاب بقیه گند نزنیم زین پس.

  • فاطمه م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی