Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_14_

Sunday, 13 Mehr 1399، 08:08 PM

خب حالا میتونم بهتر نگاه کنم که چی بود و چی شد. این بهتر نگاه کردنه یا صرفا طبق عادته که بعد از مدتی کنار میام با یه چیزی؟ نمیدونم. هر چند هنوز سر حرفام هستم،اما نباید بروزشون میدادم.نباید  طوری نشون میدادم که انگار متنفرم یا نباید جوری مینوشتم که انگار ماجرا بد تر از اینی که بوده هست. اصلا در این حد اهمیت نداشت که بخوام نشونش بدم افکارمو درموردش. اخه اصلا به هیچ جا نبود برام چیزی که شد. ولی چرا بهش فکر کردم؟نمیدونم.همون طوری که با یه لبخند و اینکه آره تو درست میگی، دیگه حرفی نزدم و نشون دادم مثلا اهمیتی نداره،نباید بعدش درموردش فکر میکردم حتی.  نباید نباید نباید.حالا هم انگار چیزی نشده.قلبمم تو دهنم نیست.خوبه دیگه؟هوم؟

 

__________________________________________________________________________

×گند زدی فاطمه که. =))))))))))

 

  • فاطمه م

نظرات  (۱)

حس می‌کنم تو بیشتر از من فکر می‌کنی :-"

البته منم خیلی فکر می‌کنم ولی بازم حس می‌کنم تو بیشتر :-""""

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی