Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_18_

Friday, 18 Mehr 1399، 10:35 PM

 

قول داده م تا ده روز نیام حد اقل! ولی نتونستم.

دیشب کجا بودم؟ توی ماشین.با مامان .با بابا.با ف. همه بودیم و از خیابون ساحلی میگذشتیم. باد بود.باد شدید.مد بود.و آب تا نزدیک پیاده رو و سنگ فرش هاش بالا اومده بود!ترکیب مد و باد. و موج های نسبتا بلند.و آبی که از فشار باد،فواره میزد تو خیابون و پیاده رو.و مردمی که همگی میخندیدن.شلوغ بود.خیلی شلوغ! کاش کرونا نبود و ما هم میرفتیم.جو صمیمانه ای بود بین همه.صمیمی و غریب.صمیمی و غریب.صمیمی و نا آشنا.آه چه خوب بود.خیلی خوب.

 

  • فاطمه م

نظرات  (۱)

حیلی توصیفِ نازی بود :))

واقعا کاش نبود...

معلم ریاضیمون تو زنگ تفریحای بین دو کلاس عکس طبیعت و دریا پخش میکنه و من عمییییقا دلم دریا میخواد :(

پاسخ:
^^
حتی به منی که همیشه توی غارم بودم و بیرون نمیرفتم هم داره فشار میاد دیگه):
داغ دلم تازه شد باز):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی