Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_19_

Saturday, 19 Mehr 1399، 09:57 AM

ولی قرار نبود این شکلی بشه (((: قرار بود تولد 15 سالگیم تو اون رستوران دریاییه باشه با همکلاسیا و دوستام.حالا که بعد چند سال تنفر من از تولد و بزرگ شدن و بهونه ی الکی اوردن برای اینکه تولد نمیخوام،قبول کردم که بگیرن ، نباید این شکلی میشد.نباید امسال از خودم بیشتر بدم میومد.نباید سال جدید رو با نفرت از خودم شروع میکردم. نباید اردیبهشت اون جوری میشد. حالا چه بگم باید و چه نباید، پیش اومده و رفته و تموم شده.چه بگم باید و چه نباید، من خودم انتخاب کردم شاید. ولی میتونست امسال سالی باشه که معنای جمله ی "تولدت مبارک" رو عمیقا بفهمم.نه اینکه بازم مثل هر سال یه جمله ی مسخره و بی مفهوم باشه برام. حالا هر چی هم بگم،همیشه یکی بد تر من هست.و این یعنی بمیر و حرف نزن.:-"

  • فاطمه م

نظرات  (۱)

بنویس

بنویس

بنویس

|:

پاسخ:
مینویسم:-"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی