Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_22_

Wednesday, 7 Aban 1399، 11:06 PM

دوست داشتم فقط آخر هفته ها با هر سیستمی (لپتاب،گوشی.هر چی) کار میکردم. تمام اپ های گوشی رو حذف میکردم. ته ته استفاده م از اینترنت هم مربوط به چک کردن ایمیل و یکی دو تا فضای اجتماعی دیگه بود. یا کارای مدرسه م.سال هفتم دقیقا همین شکلی بود. هشتم هم. مدرسه ها که مجازی شد،همه چی به هم ریخت.مجازی شدن مدرسه مصادف بود با چندین چیزی که دلم نمیخواست بشه.خلاصه اینکه از این وضعیت خوشم نمیاد.کاش جمع بشه این بساط. هر چند یه سری استفاده های دیگه م، ربطی به مدرسه نداره.ولی خب بازم همین مدرسه به این شیوه باعث میشه حوصله م سر بره و جاهای دیگه هم سرک بکشم. جاهای دیگه هم هیچ کس نیست.ولی هر چیزی جز کلاس مجازی. کلاسای مدرسه هیجان داشتن.ترجیح میدم جای نشستن سر کلاس،کل روز گوشی رو لپتابو روشن نکنم و خودم بخونم همون درس رو.ولی خب نمیشه.مجبورم بشینم و عملا وقتم رو تلف کنم واسش.هووف

_______________________________________________________________________________________________________

من از شلوغی خوشم نمیاد.واقعا از شلوغی خوشم نمیاد.شایدم هنوز از علاقه م به شلوغی و اینا خبر ندارم و الکی یه چیزی میگم.نمیدونم.ولی همیشه و توی هر جمعی، من یه جفت داشتم که با هم میرفتیم یه گوشه و حرف میزدیم و ... هیچ وقت اون طور که باید، توی جمع نخواستم باشم.یا اگرم بودم دیده نمیشدم.چون دلم نمیخواست.از همین رو، چون خوشم نمیاد از جمع،نباید هیچ جمعی وجود داشته باشه. دوست دارم  کل جهان توی سکوت باشه.مثل سکوت فضا. هر کسی کار خودشو کنه. نه اینکه به هم کمک نکننا! میگم یعنی دیفالت هر کسی سرش تو کار خودش باشه. اینقدری همه چی آروم باشه و همه ی آدما آروم باشن که مشکل جدی ای بوجود نیاد.اصلا هیچ وقت به هم وابسته نباشن.و عدم وابستگی زیاد هم یه چیز بد نباشه توی اون جهان. آدما کم باشن.زیاد نباشن.اصلا توی همچین جهانی میشه خسته شد؟نه. هیچ گونه صدایی جز صدای طبیعت توش نباشه.

نمیدانم.در کل چیزی به نام صدا های اضافه وجود نداشته باشه.هر صدای زیبایی پتانسیل اینو داره که بعد از یه مدت زشت بشه. یا زشت به نظر بیاد.برای من البته.غیراز صدای باد و رود خونه.

 

  • فاطمه م

نظرات  (۳)

چه حبر خسته جانم؟

سایت نمیرم.گفتم اینجا حالتو بپرسم:)

پاسخ:
سلااام*-*
اره یه چند باری که اومدم دیدم نیستی...:)))
خبر هم که سلامتی:-" همه چیز خوبه مجموعا.ولی خب یه سری چیزای ناخوشایند هم هست اون وسطاش:-"
تو چطوری؟^^

چه چیز های ناخوشایندی؟؟؟؟؟؟

آره تا 1 آذر سرم شلوغ بود .اون موقع اکانتو پس میگیرم.

فعلا بچه ی خوبی هستم.فیکم نزدم:))))

پاسخ:
خستگی+ جا زدن+ فشار مدرسه
 البته همش از تنبلیم نشات میگیره(((: با اینکه تا 95 درصد میتونم همشو هندل کنم طوری که هیچ کی نفهمه،ولی فشار زیادی رومه-_-
خوبه خوبه((((((: ولی چرا همون موقعی کهمن اکانتمو پس گرفتم و اومدم،تو رفتی؟(((((((((: شانسم فقط:-"امیدوارم نتیجه بده تلاش هات*-*

فشار نیار روی خودت ببری.

یه روز تو هفته بزار فقط فیلم ببین و کتاب بخون سعی کن تو ۶ روز دیگه کاراتو هندل کنی.

من نهم بودم یه جمعه میزاشتم از ۸ صب تا ۱۰ ۱۲ شب همه ی‌ تکلیفامو مینوشتم.توی هفته اگه امتحان داشتم واسه امتحانا اگه نداشتم فعالیت متفرقه مثل پژوهش زبان برنامه نویسی

واسه انگیزه گرفتن مصاجبه مجتبی شکوری و سروش صحتو ببین مثل من از خودت خجالت بکش😂😂😂

جدی برگشتی؟منتظر بودی من برم بیای؟😂😂😂

۱ آذر برگردم نری😂😂😂

امیدوارم ابن هفته دوباره خوب بدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی