Chord

ضایعات حاصله از پوچی

Chord

ضایعات حاصله از پوچی

.

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

_29_

Monday, 15 Dey 1399، 09:41 PM

زندگی  به مرداب تبدیل شده. آب های راکد روزمرگی. باید موج انداخت درش. اینقدر تنبلیم که حوصله ای نیست یه سنگ بیاریم و بندازیم توی اب. حتی سنگ های کوچیک. چه برسه به اون بزرگ بزرگاش.

______________________________________ 

20 خط نوشتم و پاک کردم. ولی فقط خواستم بگم در طولانی مدت اینکه همه چیز بر وفق مرادم باشه، ناخوشایند جلوه میکنه و توقعت رو میبره بالا و باید هزینه ی بیشتری بپردازی تا بتونی باز هم اون حس شادی و خرسندی رو درون خودت بوجود بیاری. و خب ادم چقدر توان داره که هزینه ی تغییر کردن معیار رسیدن به شادیش رو بپردازه؟ البته شاید هم الان دارم نتیجه ی تنبلیام رو با این عبارت که "همه چیز قرار نیست بر وفق مراد باشه" توجیه میکنم. ولی همینو میدونم که این نظر الانم نیست که بشه گذاشتش جای توجیه. 

 

______________________________________

 از این هم بگذریم که میلی دارم به نام میل به رنج کشیدن. و خب این گاهی باعث چیزایی میشه که هم خودمو ازار میده هم بقیه رو. تلاشی برای شاد بودن نمیکنم ولی اکر غمی باشه، سریعا میبلعمش. ادم سمی و خطرناکی دارم میشم. ازم دوری کنید. ازتون دوری میکنم. قول میدم. حد اقل تا مدتی که درست بشم. -_-

 

_____________________________________

 

ادما دیگه جالب نیستن. این هم از ویزگی های غرق شدن در روزمرگی و اینجوری چیزاست که هیچ بنی بشر و چیزی برات جالب نیست و دیگه ارزش قبلی خودشون رو توی ذهنت ندارن؟ نمیدونم. میخوام سکوت پیشه کنم فقط. چند روزی هست که دارم باز گند میزنم .-----.

  • فاطمه م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی